Bez kategorii

Marka Tarczyński podsumowuje swoje zaangażowanie w sponsoring sportu i publikuje raport z działalności w tym obszarze 

Tarczyński aktywnie działa w marketingu sportowym. Firma jest głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław oraz drużyny futbolu o tej samej nazwie – najlepszej w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Sponsoruje również wrocławski stadion – Tarczyński Arena Wrocław, lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe, w tym Runmageddon, angażując się jednocześnie w projekty e-sportowe. Wielowymiarowe […]

Czytaj więcej >>

Sokołów partnerem aplikacji Too Good To Go Wspólnie przeciw marnowaniu żywności

Sokołów nawiązał współpracę z aplikacją Too Good To Go, której celem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności. To kolejne działanie firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności, od lat stanowiącej podstawę strategii rozwoju całej Grupy Sokołów. W ramach rozpoczętej współpracy, w wybranych sklepach Gzella Net, konsumenci korzystający z aplikacji mogą w atrakcyjnej cenie nabyć pełnowartościowe produkty, ze zbliżającym się […]

Czytaj więcej >>

Kolejne nowości w linii Tarczyński Rośl-INNE. Marka odpowiada na głosy konsumentów i wprowadza na rynek wegańskie białe kiełbaski

Firma Tarczyński poszerza linię Rośl-Inne o kolejną mięsną alternatywę – Kiełbaski z boczniakiem. Produkt zadebiutował właśnie na rynku. Data nie jest przypadkowa – 20 marca obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień bez Mięsa. To jednak niejedyna nowość marki. Już niebawem na sklepowe półki wprowadzone zostaną również parówki roślinne z odświeżoną recepturą, z której – w odpowiedzi na głosy […]

Czytaj więcej >>

Nowy sklep firmowy Kiszeczka w warszawskim Wawrze

W najbliższą środę – 16.03.2022 w Warszawie otwarty zostanie nowy sklep firmowy marki Kiszeczka. Sklep zlokalizowany jest przy ul. Trakt Lubelski 371 w dzielnicy Wawer. To piąty sklep firmowy Kiszeczka w stolicy. Otwarcie nowego sklepu firmowego odbędzie się w środę – 16.03.2022 o godzinie 10:00. Na ten dzień zaplanowano losowanie atrakcyjnych nagród, upominków oraz bonów […]

Czytaj więcej >>

Pieczone&Wędzone

Z Panem Jerzym Karolczykiem współwłaścicielem nowego brandu wędlin w klasie premium Pieczone&Wędzone rozmawia Małgorzata Martini   Panie Jerzy, w którym roku została założona firma Karolczyk&Karolczyk Sp. z o.o? Pomysł na firmę powstał pod koniec 2015 roku. W sierpniu 2016 roku podpisaliśmy z bratem umowę spółki. W międzyczasie podjęte już były prace nad projektem zakładu. Niestety […]

Czytaj więcej >>