Aktualności

Zagrożenia przy pracy w zakładach przetwórstwa mięsa

Przetwórstwo mięsa uważane jest za branżę szczególnie niebezpieczną ze względu na liczne zagrożenia wypadkowe. Ich identyfikacja jest ważnym elementem oceny ryzyka zawodowego, co jest obowiązkiem każdego pracodawcy. Eliminowanie zagrożeń ma na celu ochronę ludzkiego zdrowia i życia, służy zapobieganiu stresowi u pracowników i pracodawców, stratom finansowym oraz innym kłopotom związanym z ewentualnymi wypadkami przy pracy […]

Czytaj więcej >>

Trzeci z rzędu Złoty Medal EcoVadis dla Air Products

Warszawa, 2 lipca 2020 r.: Air Products (NYSE: APD), wiodący dostawca gazów technicznych w Polsce i na świecie, został ponownie uhonorowany Złotym Medalem EcoVadis za wyniki uzyskiwane w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Air Products otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie trzeci rok z rzędu.   EcoVadis, najbardziej wiarygodna na świecie agencja oceny działań w zakresie zrównoważonego […]

Czytaj więcej >>

ROŚLINNE ZAMIENNIKI MIĘSA – nowy, dynamiczny segment rynku

Roślinne zamienniki mięsa już na dobre zakorzeniły się na naszych półkach sklepowych i segment ten rozwija się coraz dynamiczniej. Wierzę, że wraz z coraz większą konkurencyjnością w tym sektorze, zamienniki mięsa będą coraz smaczniejsze, coraz bardziej dostępne i mocniej akceptowalne przez konsumentów, i że będą sięgać po nie tylko nie weganie czy wegetarianie, ale każdy […]

Czytaj więcej >>

Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany – zapis debaty Kongresu MEATing 2020 ONLINE

W środę – 24 czerwca 2020 r., w ramach Kongresu #MEATing 2020 ONLINE odbyła się Debata pt. Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany. Naszymi gośćmi byli: Magdalena Kowalewska BNP Paribas, Anna Bąk Grupa Olewnik, Paweł Nowak Goodvalley, Grzegorz Mech GfK, Grzegorz Zych Dobrowolscy Sp. z o.o.   Zobacz nagranie Debaty tutaj: https://meatplace.pl

Czytaj więcej >>

Opakowania – nowe wymagania rynku

Obecna sytuacja stała się potężnym wyzwaniem dla zakładów mięsnych. Ogromna odpowiedzialność związana z koniecznością zapewnienia konsumentom dostępu do bezpiecznych produktów zmusiła je do wprowadzenia szeregu zmian tak, aby wyjść naprzeciw rygorystycznym obostrzeniom i nowym wymaganiom. W bardzo krótkim czasie zmieniło się niemalże wszystko, w tym również model sprzedaży i preferencje zakupowe konsumentów.   Jak zauważa Marcin Zimoń, […]

Czytaj więcej >>