Koronawirus

Wyjątkowe wędliny od Bogusława Szymańskiego

Z Bogusławem Szymańskim – założycielem i właścicielem firmy Wyrób Wędlin Bogusław Szymański rozmawia Katarzyna Salomon   Proszę powiedzieć, co zainspirowało Was do wzięcia udziału w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”? Z racji tego, że nasza firma już od kilku lat zdobywa liczne nagrody, a za nasze produkty otrzymujemy różne certyfikaty postanowiliśmy, że tym razem warto […]

Czytaj więcej >>

Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany

W dniu 24 czerwca br. podczas Kongresu MEATing ONLINE 2020 odbyła się debata: „Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany”. Spotkanie poprowadził Marek Bielski GEMINI GROUP, a jego gośćmi byli: Anna Bąk, Członek Zarządu Wiceprezes Spółki ds. rozwoju OLEWNIK, Magdalena Kowalewska, Analityk Biura analiz sektora rolno-spożywczego Departament Food & […]

Czytaj więcej >>

Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany – zapis debaty Kongresu MEATing 2020 ONLINE

W środę – 24 czerwca 2020 r., w ramach Kongresu #MEATing 2020 ONLINE odbyła się Debata pt. Branża mięsna w obliczu pandemii koronawirusa i po niej – trendy, prognozy, plany. Naszymi gośćmi byli: Magdalena Kowalewska BNP Paribas, Anna Bąk Grupa Olewnik, Paweł Nowak Goodvalley, Grzegorz Mech GfK, Grzegorz Zych Dobrowolscy Sp. z o.o.   Zobacz nagranie Debaty tutaj: https://meatplace.pl

Czytaj więcej >>

Opakowania – nowe wymagania rynku

Obecna sytuacja stała się potężnym wyzwaniem dla zakładów mięsnych. Ogromna odpowiedzialność związana z koniecznością zapewnienia konsumentom dostępu do bezpiecznych produktów zmusiła je do wprowadzenia szeregu zmian tak, aby wyjść naprzeciw rygorystycznym obostrzeniom i nowym wymaganiom. W bardzo krótkim czasie zmieniło się niemalże wszystko, w tym również model sprzedaży i preferencje zakupowe konsumentów.   Jak zauważa Marcin Zimoń, […]

Czytaj więcej >>

Bezpieczne opakowania – rosnące zaufanie do wyrobów pakowanych w czasie pandemii

W czasie pandemii okazało się, jak ogromną rolę odgrywa pakowanie produktów. Jest ono istotne nie tylko z perspektywy bezpieczeństwa żywności, ale również pomaga spełniać oczekiwania konsumentów, pragnących zaopatrywać się w wyroby w jak najlepszy sposób zabezpieczone przed możliwością zarażenia się koronawirusem. Nowa rzeczywistość w nagły i drastyczny sposób zmieniła trendy i zwyczaje zakupowe Polaków. Paraliżujący lęk przed […]

Czytaj więcej >>