Targi EuroGastro i WorldHotel 2018 wysoko ocenione przez branżę

Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w dniach 21-23 marca odwiedziło 19 117 osób. Czekało na nich 268 wystawców z 20 krajów. Po raz kolejny potwierdziło się, że mariaż EuroGastro i WorldHotel jest niezwykle udany. Przedstawiciele branży gastronomicznej i hotelarskiej zapoznali się z najnowszymi trendami rynkowymi oraz wzięli udział w interesujących szkoleniach. Dodatkową atrakcję stanowiły konkursy kulinarne organizowane przez znanych i cenionych szefów kuchni, liczne degustacje oraz bogata oferta wydarzeń towarzyszących.

_

Głos mają wystawcy

„Targi to świetne miejsce do zaprezentowania naszych nowych produktów” – powiedział prezes firmy Komat Mieczysław Kozłowski – „Wysoko cenimy sobie ich elastyczność i gotowość do wypracowywania wspólnych rozwiązań. W tym roku promujemy bufet fresh śniadaniowy, który chłodzi i nawilża potrawy, co powoduje, że utrzymują właściwą temperaturę i nie wysychają oraz wyciąg mobilny, oczyszczający powietrze
z tłuszczów i zapachów”.

_

Włoska firma TECNOINOX, oferująca profesjonalny sprzęt kuchenny, powróciła na targi, by ugruntować swoją pozycję na polskim rynku. „Klientom polecamy w szczególności piec konwekcyjno-parowy TAP i linię MOSAICO” – zachwalała Martina Giacomini, dyrektor sprzedaży. A Chiara Tonon z działu marketingu dodała – „Zaprosiliśmy tutaj naszych sprzedawców, konsultantów oraz końcowych użytkowników. Zwłaszcza z ilości tych ostatnich jesteśmy bardzo zadowoleni”.

_

Ciekawe rozwiązanie zaproponowała firma WINTERHALTER GASTRONOM POLSKA. „Jesteśmy pierwszymi, którzy podłączyli zmywarki do Internetu. Nasz system Connected Wash daje możliwość wglądu we wszystkie procesy i w pełny dziennik aktywności. W przypadku pojawienia się problemów klienci otrzymują powiadomienia na telefon, tablet, czy komputer” – wyjaśnił Marcin Wajda, dyrektor ds. marketingu i PR – „Kolejny raz jesteśmy na targach
i ciągle dostrzegamy w nich ogromny potencjał, doceniamy jakość organizacji i co najważniejsze przynoszą nam one wymierne korzyści”.

_

Komora chłodnicza produkowana przez INSTANCO, należące do grupy DORA METAL, okazała się prawdziwym hitem. „Możliwość jej spersonalizowania i konfiguracji dla własnych potrzeb oraz krótki okres oczekiwania sprawiają, że zainteresowanie klientów jest bardzo duże”– stwierdził Jacek Polcyn, prezes firmy – „Ważne jest także, że to produkt polski. Targów nie traktujemy jako miejsca sprzedaży, ale raczej jako szansę praktycznego pokazania możliwości sprzętu oraz promocji wizerunkowej”.     

_

Wyśmienitych lodów można był spróbować na stoisku firmy Frigomat. Stanowiły element promocji linii do produkcji lodów w miejscu sprzedaży. „Urządzenia z serii GX spełniają oczekiwania naszych klientów, poszukujących nowoczesnych, a zarazem prostych rozwiązań, łatwych do implementacji. Chcemy tutaj dotrzeć do odbiorców i wybrane produkty z naszej bogatej oferty profesjonalnego wyposażenia lodziarni pokazujemy na targach EuroGastro, które nas nie zawodzą” – mówił Piotr Boba, kierownik sprzedaży.

M.I.L.-System, producent wysokiej jakości mebli, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Prezes Mirosław Idzikowski podkreślił – „Z targami jesteśmy praktycznie od zawsze, stanowią istotny element naszego marketingu, którego wręcz oczekują od nas klienci. To najlepsze wydarzenie branżowe w Polsce. A w tym roku pokazujemy przede wszystkim nowy produkt – meble hotelowe w technologii obrzeżowania bezklejowego, która sprzyja trwałości mebli i sprawia, że stają się wodoodporne”.

_

MILOO HOME dbałość o design i różnorodność stylów łączy z wysoką jakością materiałów oraz starannością wykonania każdego szczegółu. Marcin Liśkiewicz, export manager, nie zostawia wątpliwości, co do potrzeby obecności na targach – „Wystawiamy się, by pokazać najlepsze produkty z naszej oferty, aby pozyskać nowych klientów i naocznie przekonać się, co proponuje nasza konkurencja. Targi są dla nas niezwykle ważne, ponieważ pozwalają na lepsze poznanie potrzeb rynku”.

_

Na stoisku ETNO CAFE uwagę przyciągała nie tylko kawa. Ta lokalna polska marka, stawiająca na brand i jakość, to przecież dużo więcej niż tylko rzemieślnicza palarnia kawy. Jak zaznaczył dyrektor sprzedaży Hamda Trade Sp. z o.o.  Marcin Rusnarczyk – „Posiadamy 14 lokali w Polsce, a do końca roku planujemy zwiększyć ich liczbę do 20. Jesteśmy pierwszym producentem Cold Brew Coffee w Polsce. Ten napój, będący naturalnym energetykiem, powstaje przez macerowanie kawy w zimnej wodzie. Targi EuroGastro to dla nas idealne miejsce do kreacji rozpoznawalności tego produktu”.

Nie sposób było ominąć stoiska Kenii, gdzie reprezentanci rządu tego kraju szerokimi uśmiechami i naturalną serdecznością zapraszali do złożenia im wizyty. „Naszą rolą jest promocja spożywania kenijskiej kawy w kraju i za granicą” – wyjaśnił Shadrack Oyngi. A Fellistas Loote dodała – „Nasza kawa jest importowana do Polski głównie poprzez pośredników niemieckich. Zależy nam na udrożnieniu kanałów sprzedaży bezpośredniej. Udział w tych targach rekomendowała nam ambasada Kenii w Polsce i wiele sobie po nich obiecujemy”.

_

Selgros Cash&Carry i Transgourmet zaprosiły na pokazy live cooking i degustacje potraw przygotowywanych przez kucharzy Kadry Narodowej. „Prezentujemy kuchnię autorską i najnowsze kulinarne trendy w wykonaniu najlepszych kucharzy w Polsce”– powiedział Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu.

_

Aleksandra Dudka, właścicielka firmy Strusia Kraina & Mobax, na targach polecała strusinę. „To wyjątkowy przysmak, ceniony za walory zdrowotne” – zachwalała – „Produkcja jest ekologiczna, a mięso ma wysokie walory smakowe. Przypomina wołowinę, ale jest od niej delikatniejsze i słodsze, z wyraźną nutką dziczyzny. Na targach jesteśmy pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni. Nasz produkt wzbudza żywe zainteresowanie. Widać, że Polacy są odważni i szukają nowych smaków”.

_

SCM Sp. z o.o. jest wyłącznym importerem Monin oraz Vitamix w Polsce. Na stoisku targowym rzucały się w oczy różnokolorowe lemoniady, przyrządzane na bazie syropów Monin, ustawione na specjalnych wózkach, które można wstawić praktycznie wszędzie. EuroGastro to idealne miejsce do prezentacji naszych nowości” – mówi Robert Padiasek, dyrektor handlowy – „Promujemy również pisaki Latte Art Monin, nie tylko dla baristów, ale dla każdego, pragnącego niczym barista, stworzyć unikatowe dekoracje na piance kawy. I wreszcie deserowe 2 w 1, czyli kawa podawana w nieprzemiękającym waflu z czekoladową polewą”.

_

Czytaj całość >>