Aktualności

Konferencja Szkoleniowa FOSS za nami!

W dniach 18-19 kwietnia odbyła się Konferencja Szkoleniowa FOSS, dedykowana firmom z branży laboratoryjnej oraz rolno-spożywczej. Miejscem wydarzenia był Przystań Hotel&Spa w Olsztynie. Z roku na rok konferencje FOSS cieszą się coraz większym zainteresowaniem i przyciągają większe grono Klientów. W tym roku frekwencja osiągnęła zawrotną liczbę 224 osób.    Podczas konferencji mieliśmy okazję wysłuchać 20 […]

Czytaj więcej >>

O jakości mięsa decyduje ekspercka wiedza i wsparcie

Prace genetyczne, jakie prowadzimy na co dzień, są ukierunkowane na kompleksowe i stabilne podnoszenie wydajności. Jest to oczywista perspektywa firmy genetycznej, której głównym przesłaniem jest „Progress in pigs. Every day.” Rozwój rozumiemy szeroko, biorąc pod uwagę nie tylko wewnętrzną sytuację w branży, ale także całe otoczenie rynkowe, w tym trendy konsumenckie. Przyglądamy się im bardzo […]

Czytaj więcej >>

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Kontrakt z ELF to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński SA. 19 kwietnia 2024 r. – Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna […]

Czytaj więcej >>

Bezpieczeństwo i higiena przetwórstwa mięsnego na pierwszym miejscu. 7 bram szybkobieżnych, które idealnie sprawdzą się w Twoim zakładzie

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii przemysłowych, zakłady przetwórstwa mięsnego stają przed coraz większymi wyzwaniami dotyczącymi efektywności produkcji, odpowiednich warunków higienicznych oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracy. W tym kontekście bramy szybkobieżne, stanowiące innowacyjne rozwiązanie w zakresie logistyki wewnętrznej, zyskują coraz większą popularność w branży mięsnej. Bramy szybkobieżne dzięki swej wysokiej prędkości otwierania i zamykania nie tylko optymalizującą […]

Czytaj więcej >>

Czy w perspektywie rozwoju ecommerce franczyza ma szansę przetrwać?

W perspektywie rozwoju e-commerce, franczyza nadal może mieć szansę przetrwać, ponieważ oferuje szereg korzyści, takich jak dostępność produktów i usług w różnych wygodnych dla klientów lokalizacjach. Z naszego doświadczenia wiemy, że przyzwyczajenie klientów do zakupów w formie stacjonarnej jest bardzo silne, szczególnie w przypadku artykułów spożywczych i wędlin oraz dań gotowych, gdzie często klient oczekuje pomocy […]

Czytaj więcej >>