Aktualności

Wykrywanie metali i innych zanieczyszczeń dla bezpieczeństwa i czystości produktów mięsnych

Oferowane przez firmę Magnetix systemy przenośników taśmowych ze zintegrowanymi detektorami metali zapewniają wysoką stabilność pracy urządzeń oraz czułość detekcji zanieczyszczeń metalicznych w produktach spożywczych. Zawartość tłuszczu, osocza oraz soli, będących dobrymi przewodnikami powoduje, że produkty mięsne posiadają bardzo intensywny tzw. efekt materiałowy i są one jednymi z najtrudniejszych produktów spożywczych dla detektorów metali.   DETEKCJA […]

Czytaj więcej >>

Jakość w procesach produkcyjnych

Przeprowadzając rozważania na temat jakości w procesach produkcyjnych na wstępie należy uzmysłowić sobie czym jest jakość i jak jest rozumiana przez producenta oraz konsumenta. Możemy spotkać w literaturze różne podejścia do definicji jakości filozoficzne: techniczne czy marketingowe.   Jakość w podejściu filozoficznym – (gr. poiotes, łac. qualitas) – pojęcie zdefiniowane już przez Platona jako „pewien […]

Czytaj więcej >>

Łączymy jakość z tradycją śląską

Madej Wróbel to marka z ponad 30-letnią tradycją produkcji wyrobów wędliniarskich prosto z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej. Oryginalne śląskie produkty fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Nasze Krupnioki Śląskie są certyfikowane przez Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych jako jeden z dwóch oryginalnych KRUPNIOKÓW […]

Czytaj więcej >>

Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup Sokołów wspiera najmłodszych w zdrowym rozwoju

Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Jako wieloletni mecenas sportu, firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, organizowanego przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem utytułowanych piłkarzy i jednocześnie ambasadorów Akademii Sokolika: […]

Czytaj więcej >>

Drób interesujący segment dla firm mięsnych

Jeżeli biedny je kurczaka, to jest albo kurczak chory albo on. Tyle jeśli chodzi o przysłowie. Rzeczywistość jest taka, że drób – w ujęciu wolumenowym – jest najpopularniejszym rodzajem mięsa w zakupach polskich gospodarstw domowych i drugim po wieprzowinie wartościowo.   Możemy oczywiście założyć, że wynika to ze słabego zdrowia nas, konsumentów lub chorowitych kurcząt w hodowlach, […]

Czytaj więcej >>