Aktualności

Opakowanie, które sprzedaje: Kluczowe elementy brandingowe w projektowaniu dla produktów mięsnych

Z Antonim Łuchniakiem – właścicielem studia kreatywnego Kółko i krzyżyk rozmawia Katarzyna Salomon   Jakie elementy brandingowe są kluczowe przy projektowaniu opakowań dla produktów mięsnych? Na poziomie technicznym kluczowe jest to, by podczas projektowania opakowań dla produktów mięsnych zadbać o przekazanie takich elementów marki jak kolorystyka, typografia, tone of voice, stylistyka zdjęć czy ilustracji. Ale […]

Czytaj więcej >>

Podobne historie, te same wartości i wieloletnia współpraca

Koczorowski słynie z wyrobów wędliniarskich wysokiej jakości. Różak z tego, że jego etykiety i wiedza potrafią wyróżnić każdy produkt na tle konkurencji. Wieloletnią współpracę obu wzmacnia jeszcze ten trzeci: BEONTAG – dostawca niezawodnych materiałów do produkcji etykiet. Poznajcie ich historię.   Ich historie sięgają podobnego czasu – lat 90-tych. W obu przypadkach synowie są kontynuatorami dziedzictwa […]

Czytaj więcej >>

Nowoczesne technologie w pakowaniu wędlin

Systematyczny rozwój społeczny i postęp techniczny oraz zmieniające się wymagania konsumentów doprowadziły do rozwoju produkowania żywności pakowanej. W dużym zakresie dotyczy to również wędlin, w wytwarzaniu których technologie pakowania i stosowanie opakowań jednostkowych stały się częścią procesu produkcyjnego.   W praktyce produkcyjnej wytwarzania wędlin, ich magazynowania i przechowywania powszechnie stosuje się dwa systemy pakowania, a mianowicie pakowanie […]

Czytaj więcej >>

Marcowy numer „Rzeźnika polskiego” już dostępny!

Drodzy czytelnicy! Informujemy, że marcowe wydanie miesięcznika „Rzeźnik Polskie” jest już dostępne! Jak zawsze, zadbaliśmy o to, by wybierać dla Państwa najbardziej wartościowe treści i interesujące rozwiązania. W tym numerze szczególną uwagę poświęciliśmy tematyce pakowania – zagadnieniu bardzo istotnym w branży mięsnej. Zachęcamy do lektury i odkrywania nowych inspiracji!   W wydaniu marcowym między innymi: […]

Czytaj więcej >>

Nowe trendy w sektorze mięsnym w naszych sklepach

Od 30 lat sieć Biedronka nieustannie dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty, w tym mięso, odznaczały się najwyższą jakością i były dostępne w możliwie najniższych cenach. Stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty, dostosowując ją do zmieniających się oczekiwań konsumentów i najnowszych trendów rynkowych. Zmienna sytuacja gospodarcza wpływa na wybory zakupowe klientów, którzy coraz częściej poszukują […]

Czytaj więcej >>