Aktualności

Czerwcowy numer już dostępny!

Szanowni czytelnicy Oddajemy w Wasze ręce najnowsze wydanie naszego magazynu „Rzeźnik Polski”. W numerze czerwcowym znajdziecie Państwo mnóstwo interesujących treści, ważnych tematów, nowoczesnych technologii i rozwiązań. Zapraszamy do lektury W wydaniu czerwcowym miesięcznika „Rzeźnik Polski” między innymi:   Czy bezproblemowe odprowadzanie ścieków jest możliwe?   Czy magazynowanie ciepła ma sens?   Czy możliwa jest zrównoważona […]

Czytaj więcej >>

Wykorzystanie śladu wodnego w przemyśle mięsnym

Każdy rodzaj produkcji przemysłowej, w tym szczególnie tak specyficznej, jaką jest produkcja żywności, związany jest z generowaniem zarówno odpadów, które należy zutylizować, ale również z istotnym zużyciem mediów, głównie wody. W celu zapewnienia z jednej strony możliwości pewnej porównywalności pomiędzy aspektami środowiskowymi niektórych procesów technologicznych, ale także identyfikacji procesów o dużym negatywnym wpływie na środowisko […]

Czytaj więcej >>

Wiarygodność i transparentność: tym kierujemy się każdego dnia w firmie JBB Bałdyga

Z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie JBB Bałdyga rozmawia Karolina Szlapańska   Minęło pierwsze półrocze 2023 roku. Jak ocenia Pan minione miesiące pod względem wolumenu sprzedaży i rentowności firmy JBB? Pozytywnie. Rok 2023 był dla wszystkich producentów dużą niewiadomą. Dziś wiemy już jednak, że mimo od dawna bardzo trudnego otoczenia gospodarczego, radzimy […]

Czytaj więcej >>

Rozwiązanie sprawdzone i przyszłościowe: worki termokurczliwe. adapa reaguje znacznymi inwestycjami

Worki termokurczliwe już od kilkudziesięciu lat są standardowym rodzajem opakowania w sektorze spożywczym, niezastąpionym w przypadku mięs, serów i innych produktów. Grupa adapa, jeden z przodujących producentów opakowań elastycznych w Europie, zalicza produkcję worków termokurczliwych do swoich podstawowych kompetencji i może pochwalić się około 40-letnim doświadczeniem w tym zakresie. Worki termokurczliwe stanowią ważny filar strategiczny […]

Czytaj więcej >>

Co skrywają Twoje parówki? Dolina Dobra udowadnia, że tył etykiety jest ważniejszy niż jej przód

Według szacunków „Rzeczpospolitej” rynek parówek w Polsce wart jest 3 mld zł. Część tego rynku wciąż stanowią produkty, w tym te najpopularniejsze, które zawierają konserwanty czy sztuczne dodatki. Dlatego Dolina Dobra pokazuje, że tył opakowania jest dużo ważniejszy niż jego okładka, jednocześnie udowadniając, że w swoich produktach ma tylko Dobry Skład w przeciwieństwie do konkurencji.      Czy […]

Czytaj więcej >>