Aktualności

Mięso nadal króluje na talerzach Polaków. Kto, co i gdzie kupuje najczęściej?

Któż z nas nie wspomina z łezką w oku swoich „połowinek”? Zdarzały się czasem (rzadko) w szkole średniej, ale na studiach to było coś „must be”. Półmetek… Doskonała okazja do świętowania, zabawy. Taki „czas na chwileczkę zapomnienia”. Dzisiaj dla większości z nas to podsumowania, analizy, planowanie działań na drugą połowę roku. Spotkania, prezentacje, rozliczenia… Zdecydowanie […]

Czytaj więcej >>

Listopadowy numer „Rzeźnika polskiego” już dostępny!

Z przyjemnością informujemy, że listopadowe wydanie miesięcznika „Rzeźnik Polski” jest już dostępne! Jak co miesiąc starannie dobieramy tematy, aby dzielić się z Wami wiedzą oraz rozwiązaniami wspierającymi optymalizację procesów w zakładach przetwórczych. W tym wydaniu dużo miejsca poświęciliśmy maszynom i technologiom dedykowanym przemysłowi drobiarskiemu – prezentujemy zarówno najnowsze rozwiązania, jak i praktyczne spojrzenie na ich […]

Czytaj więcej >>

Jak obniżyć koszty gospodarki energetycznej w firmie

USA i Chiny realizują politykę przemysłową a UE przede wszystkim klimatyczną. Trwa wyścig technologiczny między Chinami i USA a UE zajmuje się (jak mówią złośliwi) zakrętkami do butelek. W wymiarze ekologicznym, moralnym w trosce o przyszłe pokolenia polityka UE ma głęboki sens. Ale w świecie, w którym jest coraz więcej egoizmów i haseł w stylu […]

Czytaj więcej >>

Promar inwestuje 100 mln zł i stawia na ekspansję zagraniczną

100 milionów złotych, pięciokrotny wzrost mocy produkcyjnych i nowa, w pełni zautomatyzowana fabryka w Zawierciu – to największa inwestycja w 36-letniej historii PROMAR. Firma, znana z innowacyjnych rozwiązań dla branży spożywczej, wchodzi w nowy etap rozwoju i coraz mocniej stawia na rynki zagraniczne.   Od lokalnego dostawcy do globalnego gracza PROMAR powstał w 1989 roku i od […]

Czytaj więcej >>

Jak Qlik rewolucjonizuje raportowanie i zarządzanie ESG

ESG (Environmental, Social, Governance) to trzy filary, które definiują odpowiedzialność biznesu w XXI wieku.   Komponent środowiskowy (Environmental) obejmuje wpływ organizacji na planetę – od emisji gazów cieplarnianych po zużycie wody i gospodarowanie odpadami. Aspekt społeczny (Social) koncentruje się na relacjach firmy z pracownikami, klientami i społecznościami – od różnorodności i inkluzywności po prawa człowieka […]

Czytaj więcej >>