Profil pisma

Miesięcznik “Rzeźnik polski” to magazyn tworzony z myślą o branży przetwórstwa mięsnego. Dzięki dwudziestopięcioletniemu doświadczeniu na rynku wydawniczym pismo zdobyło zaufanie wielu czytelników i może poszczycić się wierną i stale rosnącą grupą sympatyków, dlatego też znajduje się w grupie najbardziej poczytnych periodyków branżowych. “Rzeźnik polski” to przewodnik po branży przetwórstwa mięsnego – świetny nośnik informacji oraz doskonała lektura branżowa, łącząca ze sobą interesujące treści technologiczne i ciekawe, nieco lżejsze tematy z życia branży.

 

 

„Rzeźnik polski” aktywnie współpracuje z organizacjami branżowymi, cechami i izbami rzemieślniczymi oraz uczelniami rolniczymi w kraju i za granicą. Pismo czytane jest przede wszystkim przez właścicieli i prezesów zakładów przetwórstwa mięsnego, dyrektorów zakładów i organizacji branżowych, głównych technologów, osoby decyzyjne w danym przedsiębiorstwie, pracowników działu marketingu, pracowników placówek naukowo-badawczych i innych, związanych z branżą przetwórstwa mięsnego.

 

Atutem periodyku są NUMERY TEMATYCZNE wzbogacające zawartość merytoryczną miesięcznika. Na łamach miesięcznika “Rzeźnik polski” prezentowane są także wszelkie nowości techniczne oraz oferty promocyjne poszczególnych firm.

“Rzeźnik polski” to nie tylko jedno z wiodących pism branżowych, ale również organizator cieszących się powodzeniem imprez branżowych.

Dotychczasowe przedsięwzięcia:
•    Kongres MEATing
•    Książka „Technologiczne uwarunkowania powstawania odchyleń jakościowych wyrobów mięsnych” (2 TOMY)
•    Konkurs o tytuł „Najlepszy Wyrób Okazjonalny WIELKANOC”
•    Konkurs o tytuł „Technolog Roku”
•    Ogólnopolski Program promocyjny „Doceń polskie”
•    „Nowoczesny Sklep Mięsny” – szkolenia praktyczne z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
•    Szkolenia indywidualne (zamknięte) z zakresu sztuki sprzedaży
•    Olimpiada Zimowa Rzeźnika Polskiego
•    Olimpiada Letnia Rzeźnika Polskiego
•    Ogólnopolska Baza Zakładów Przetwórstwa Mięsa (aktualizacja kwiecień – sierpień 2016 r.)

 

Jako ciekawostkę należy wymienić współpracę redakcji z zespołem AC/DC. W 2010 roku zespół gościł w Polsce, gdzie promował płytę z muzyką ze ścieżki filmowej IRON MAN II. Wydawca płyty SONY MUSIC POLAND zwrócił się do redakcji miesięcznika “Rzeźnik polski” z prośbą o patronat nad krążkiem. “Sami często rzucamy mięsem, więc patronat “Rzeźnika polskiego” to dla naszego bandu wymarzony wspólnik” – skomentował sprawę gitarzysta kapeli, Angus Young.
Młody, ambitny i doświadczony zespół redakcyjny gwarantuje świeżość spojrzenia, nowe pomysły i obopólny sukces.