Polecamy

LUTOWY NUMER JUŻ DOSTĘPNY!

Z ogromną satysfakcją oddajemy w Wasze ręce najnowsze wydanie miesięcznika „Rzeźnik polski”!   Jesteśmy dla Was i to dla Was szukamy interesujących treści, prezentujemy ważne tematy i przybliżamy nowoczesne technologie i rozwiązania. Kto jest nowym graczem na rynku zamienników mięsa? Czy jesteśmy gotowi na nowe wyzwania? Jak i dlaczego warto optymalizować koszty?   Odpowiedzi na […]

Czytaj więcej >>

W magiczny czas Bożego Narodzenia pragniemy złożyć moc gorących życzeń…

Przed nami czas Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Niech będzie on wypełniony spokojem i niesie ze sobą odpoczynek w radosnej atmosferze. Dziękując za dotychczasową owocną współpracę życzymy Państwu siły i energii do realizacji nowych pomysłów oraz wielu sukcesów.  

Czytaj więcej >>

WYDANIE SPECJALNE „Rzeźnik polski” – STYCZEŃ 2023 w nowej odsłonie!

TEMAT WYDANIA: Optymalizacja kosztów w zakładzie mięsnym.   Zapraszamy wszystkich ekspertów, przedstawicieli branży, firm, dostawców dla branży przetwórstwa mięsnego do współtworzenia tematu wydania tak ważnego dla branży przetwórstwa mięsnego. Wasza wiedza i doświadczenie pozwolą producentom skutecznie obniżyć koszty zarządzania firmą. Dzielmy się wiedzą!   Prosimy o kontakt (k.salomon@mieso.com.pl) osób zainteresowanych współpracą.

Czytaj więcej >>

Redakcja „miesięcznik Rzeźnik polski” zapowiada rebranding pisma!

Nadszedł ten dzień! Po 20. latach zmieniamy znane Państwu doskonale logo „miesięcznik Rzeźnik polski” na poczet nowego logotypu, który chcemy dzisiaj Wam zaprezentować.   Przez 20 lat stare logo było z nami. Budowało rozpoznawalność i markę „miesięcznik Rzeźnik polski”. Dziś jesteśmy liderem w dostarczaniu wiedzy i informacji dla branży mięsnej. Stworzyliśmy stabilną pozycję na rynku pism […]

Czytaj więcej >>

Polacy chętnie sięgają po marki lokalne – podkreśl to!

Już wkrótce kolejna certyfikacja Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego  „Doceń polskie” – inicjatywy wspierającej rodzimych producentów i promującej dobrą, polską żywność.   Polscy konsumenci coraz chętniej wybierają marki lokalne. Informacja, że dany produkt został wyprodukowany w Polsce jest więc bardzo istotna dla większości kupujących. Lokalność i rodzinność są bowiem synonimem nie tylko wysokiej jakości, ale również szacunku […]

Czytaj więcej >>