Polecamy

Wpływ wojny na rynek trzody chlewnej

Według Aleksandra Dargiewicza Prezesa PolPig agresja Rosji na Ukrainę i związane z nimi konsekwencje mogą mieć silne następstwa na początku. Można się spodziewać podniesienia kosztów produkcji, a także wzrost cen mięsa. W dłuższym okresie powinny zadziałać globalne  mechanizmy dostosowawcze znacząco łagodzące następstwa.    Wpływy toczącej się wojny na branżę trzody chlewne można rozpatrywać na, co […]

Czytaj więcej >>

Nowy sklep firmowy Kiszeczka w warszawskim Wawrze

W najbliższą środę – 16.03.2022 w Warszawie otwarty zostanie nowy sklep firmowy marki Kiszeczka. Sklep zlokalizowany jest przy ul. Trakt Lubelski 371 w dzielnicy Wawer. To piąty sklep firmowy Kiszeczka w stolicy. Otwarcie nowego sklepu firmowego odbędzie się w środę – 16.03.2022 o godzinie 10:00. Na ten dzień zaplanowano losowanie atrakcyjnych nagród, upominków oraz bonów […]

Czytaj więcej >>

Pieczone&Wędzone

Z Panem Jerzym Karolczykiem współwłaścicielem nowego brandu wędlin w klasie premium Pieczone&Wędzone rozmawia Małgorzata Martini   Panie Jerzy, w którym roku została założona firma Karolczyk&Karolczyk Sp. z o.o? Pomysł na firmę powstał pod koniec 2015 roku. W sierpniu 2016 roku podpisaliśmy z bratem umowę spółki. W międzyczasie podjęte już były prace nad projektem zakładu. Niestety […]

Czytaj więcej >>

Naturalne Poranki Blisko Natury zdobyły Twierdzę Srebrna Góra

Firma Tarczyński kontynuuje kulinarną podróż po Dolnym Śląsku. Tym razem Adriana Marczewska – szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – w ramach trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury odwiedziła Twierdzę Srebrna Góra, gdzie poznała wyjątkową historię miejsca i jego lokalnych, kulinarnych przysmaków. W poprzednim odcinku Adriana Marczewska odwiedziła Jakuszyce – polską stolicę narciarstwa biegowego. Teraz przyszedł czas […]

Czytaj więcej >>

Smak łączymy z historią i wieloletnim doświadczeniem

Z Łukaszem Wielgat – dyrektorem zakładu mięsnego GS Samopomoc Chłopska Pruszcz rozmawia Katarzyna Salomon   GS Pruszcz była uczestnikiem w 41. Certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Proszę powiedzieć, co zadecydowało o wzięciu udziału w atestacji? Największy wpływ na naszą decyzję miał fakt, że marka „Doceń polskie” jest coraz bardziej rozpoznawalna w całym kraju. Chcieliśmy też […]

Czytaj więcej >>