Już na początku września, podczas targów WorldFood w Stambule, tysiące odwiedzających będą mieli szansę poznania, zainicjowanej przez Związek Polskie Mięso i realizowanej na terenie Turcji, kampanii „Zasmakuj w Europie”. W trakcie jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, organizatorzy projektu zaplanowali kampanię informacyjną na stoisku, a także konferencję prasową oraz panel dyskusyjny, poświęcone tematyce europejskiej wołowiny. Za kompleksową realizację działań odpowiada agencja marketingowa MEDIACAP SA.
–
Kampania „Zasmakuj w Europie” to inicjatywa informacyjno-promocyjna mająca na celu budowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa wołowego oraz wiedzy na jego temat. Działania, zaplanowane na terenie Turcji w latach 2015-2017, skoncentrowane są przede wszystkim na współpracy w obszarze B2B oraz komunikacji z liderami opinii. Związek Polskie Mięso – inicjator kampanii, w długofalowej perspektywie ma na celu zbudowanie prężnie działającej platformy wymiany handlowej z tureckimi przedsiębiorcami.
–
W realizacji tych założeń kluczowe znaczenie ma udział przedstawicieli kampanii w prestiżowych spotkaniach branżowych, które są doskonałą szansą do budowania bezpośrednich relacji z liderami opinii i potencjalnymi parterami biznesowymi. W roku inaugurującym kampanię, organizatorzy jednogłośnie wybrali międzynarodowe targi WorldFood w Stambule – 4-dniowe wydarzenie, skupiające corocznie ponad 350 wystawców sektora spożywczego z całego świata, oraz 15 000 odwiedzających.
–
Naszym celem, podczas targów WorldFood, jest wyróżnienie się, zarówno na mapie wystawienniczej, jak również w tureckim sektorze handlowym. W komunikacji stawiamy na uczciwe, jasne zasady współpracy biznesowej, wysokiej jakości bezpieczny produkt i nowoczesną formę przekazu. Dlatego odwiedzający nasze stoisko, oprócz pakietu przejrzystych materiałów informacyjnych, mogą liczyć na rozmowę z ekspertami branżowymi i producentami mięsa, a także degustację potraw przygotowanych na bazie wołowiny. Z kolei dla opiniotwórczej grupy mediów i liderów opinii, przewidzieliśmy dodatkowe spotkania tematyczne – opisuje Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.
–