Więcej usług dla klientów firmy RATIONAL

Landsberg am Lech, 4 czerwca 2014 – Klienci firmy RATIONAL otrzymują nie tylko doskonałą technologię, ale również wsparcie kulinarne. Lider rynku pomaga swoim klientom stale poprawiać jakość potraw oraz doskonalić przebiegi procesów w kuchni. Firma RATIONAL jest partnerem i doradcą. 24 godziny na dobę, również wiele lat po zakupie urządzenia. To wszystko jest zawarte w cenie.

Gdy w maju firma RATIONAL zaprezentowała swoją najnowszą innowację, ucieszyli się również ci klienci, którzy używają poprzedniego modelu urządzenia. Wszyscy oni dostali nowy SelfCookingCenter® 5 Senses bez konieczności poniesienia jakichkolwiek kosztów. Jest to możliwe dzięki bezpłatnej aktualizacji oprogramowania, którą można pobrać z ClubRATIONAL pod adresem
www.club-rational-com

Co się za tym kryje wyjaśnia Maciej Wroński Dyrektor Zarządzający w firmie RATIONAL: „Chcielibyśmy, aby z wiedzy naszego działu badania procesów kulinarnych korzystali przede wszystkim ci, którzy już z nami pracują i nam ufają”. Chcemy dotrzymywać złożonych obietnic i zawsze dawać klientom najlepsze urządzenie do gotowania.

W chwili wprowadzenia SelfCookingCenter® 5 Senses pokazaliśmy jak poważnie firma traktuje tę obietnicę. To nie jest żadna nowość, że dla firmy RATIONAL zachwyceni klienci są ważniejsi od obrotu i zysku. Współpraca z firmą RATIONAL oznacza, że można oczekiwać doskonałej obsługi.

„ServicePlus” to używana przez przedsiębiorstwo nazwa korzyści dla klienta wychodzących poza granice produktu. Każdy klient otrzymuje je automatycznie,
przy zakupie urządzenia.

Zawarte są w tym na przykład szkolenia w ramach Academy RATIONAL oraz pomoc telefoniczna ChefLine®, za pomocą której można uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące przepisów oraz sposobów wykorzystania urządzenia. Do pakietu korzyści należy także regularne aktualizowanie oprogramowania, dzięki czemu kucharze mogą pracować na urządzeniach, na najwyższym poziomie technologicznym.

Liczący ponad 50 000 członków ClubRATIONAL również jest elementem pakietu „ServicePlus”. Dzięki niemu kucharze mogą wymieniać się przepisami, albo zdobywać informacje dotyczące obsługi urządzenia. Co tydzień RATIONAL publikuje porady ekspertów — zawodowych kucharzy oraz swoich szefów kuchni.

Od stycznia ClubRATIONAL jest dostępny online wraz z nowymi funkcjami i w nowej szacie graficznej, pomyślanej tak, aby maksymalnie ułatwić i przyspieszyć obsługę. Pojawiła się nawet odpowiednia aplikacja dla IOS i Androida. Kto chciałby jeszcze szybciej przeglądać ClubRATIONAL — za pomocą smartfonu — może pobrać aplikację za darmo w GooglePlay albo w App Store.