Usługa specjalna dla klientów firmy RATIONAL

Lider rynku prezentuje pakiet „RATIONAL ServicePlus”

 
Landsberg am Lech, maj 2014 – Wraz z zakupem urządzenia firmy RATIONAL klient otrzymuje pakiet serwisowy, który może wykorzystać za darmo dopóki w jego kuchni znajduje się urządzenie tej firmy. Pakiet ten otrzymał obecnie nazwę: „RATIONAL ServicePlus”.

 

Każdy kto zdecyduje się na współpracę z firmą RATIONAL otrzymuje urządzenie o wyjątkowej na świecie jakości i wydajności. Lider rynku zajmuje także wiodącą pozycję w zakresie serwisu i w związku z tym otrzymał w zeszłym roku nagrodę „Najbardziej Zorientowanego na Klienta Dostawcy w Niemczech”.

 

Wynika to stąd, że firma RATIONAL pozostaje u boku klienta długo po zakupie i chce stale pomagać mu doskonalić pod każdym względem realizację codziennych rutynowych prac w kuchni – czy chodzi o oszczędzanie zasobów naturalnych, czy o lepsze wykorzystanie urządzeń. Za pomocą pakietu „ServicePlus” firma RATIONAL chce dodać mocy temu podejściu.

 

„Pakiet ServicePlus to oferta typu all-inclusive, udzielany automatycznie wszystkim klientom po zakupie u nas produktu”, mówi Gabriele Stark, Menedżer Produktu w firmie RATIONAL. Zawiera on na przykład możliwość konsultacji z pracownikiem RATIONAL bieżących pytań dotyczących działania urządzenia. „Oferowane jest także bezpłatne szkolenie”, mówi Pani Stark, dodając: „W trakcie jednodniowych seminariów szkoleniowych w naszej Academy RATIONAL klienci mogą poznać więcej pomysłów kreowania i realizacji menu oraz nauczyć się, jak jeszcze bardziej udoskonalić procesy pracy w swojej kuchni”.

 
Firma RATIONAL, jako specjalista z zakresu urządzeń kulinarnych chciałaby sprawić, aby od początku współpracy z nią klienci mieli zapewnione największe możliwe korzyści – przez cały cykl życia urządzenia. Gdy publikowane są aktualizacje oprogramowania, klienci mogą je w prosty sposób ściągać z portalu ClubRATIONAL. „W ten sposób mogą mieć dostęp do najnowszych osiągnięć naszego działu badawczego i ciągle utrzymywać swoje urządzenie na najnowszym poziomie techniki”, mówi Pani Stark.

 
ClubRATIONAL jest także doskonałą płaszczyzną wymiany przepisów oraz udzielania sobie fachowych porad z zakresu codziennej rutyny kuchennej. Ktokolwiek ma pytania dotyczące użytkowania urządzenia albo przepisów może też zadzwonić do RATIONAL ChefLine®, dostępnej dla klientów przez 365 dni w roku.

 
„Wszystko to są elementy naszego pakietu ServicePlus, za który klienci nie muszą płacić ani jednej dodatkowej złotówki”, dodaje Pani Stark. Z pakietu ServicePlus mogą korzystać nawet te osoby, które jeszcze nie współpracują z firmą RATIONAL: na przykład korzystając z darmowych propozycji modernizacji istniejących kuchni lub budowy nowych, czy wypróbowaniu urządzenia przed zakupem (uczestnictwo w RATIONAL CookingLive).

 
Każdy kto chce doświadczyć na żywo, jak działają produkty firmy RATIONAL, może wziąć udział w jednym z licznych pokazów CookingLive. „Także one są oczywiście bezpłatne”, informuje Pani Stark. Informacje o datach i lokalizacjach najbliższych szkoleń znajdują się na stronie www.rational-online.com.

 

Kontakt:
Maciej Wroński
Rational Sp. z o.o.
ul. Bokserska 66
02-690 Warszawa
Tel. 22 864 93 26
e-mail: info@rational-online.pl
www.rational-online.pl

 
facebook http://facebook.com/RATIONAL.AG
twitter    http://twitter.com/RATIONAL_AG
Youtube http://www.youtube.com/User/RATIONALAG