Tarczyński rozwija asortyment wędlin. Nowy produkt odpowiedzią na preferencje konsumentów

Tarczyński – polski producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – wprowadza do oferty nowy produkt. 28 września na sklepowe półki trafiła Kiełbasa Krakowska Sucha z Szynki z linii Extra Wysuszona. Najnowszą pozycję, podobnie jak ostatnie nowości marki Tarczyński, wyróżnia m.in. brak dodatku konserwantów, glutaminianów, barwników czy fosforanów.

 

Krakowska Sucha z Szynki – nowość linii Extra Wysuszona
Linię Extra Wysuszona w portfolio marki tworzą aktualnie kabanosy wieprzowe, drobiowe, oraz z indyka. Receptura Krakowskiej Suchej z Szynki zakłada wykorzystanie aż 146 g mięsa na 100 g produktu co sprawia, że jest idealnie wysuszona. Nowość linii Extra Wysuszona to produkt bezglutenowy, w którym nie znajdziemy konserwantów, glutaminianów, sztucznych barwników czy fosforanów.

– Prowadzone przez nas badania konsumenckie pokazują, że klienci postrzegają kiełbasy suche jako produkty wyjątkowe, naturalne i przynależące do wędlin kategorii premium. Tworząc recepturę Krakowskiej Suchej z Szynki chcieliśmy, by spełniała ona każde z tych oczekiwań. Dzięki unikalnej mieszance przypraw i długiemu procesowi suszenia uzyskaliśmy idealny aromat, kruchość i smak. Tym, co stanowi przewagę naszego produktu, jest również wysoka zawartość najwyższej jakości mięsa oraz brak dodatku konserwantów. Jestem pewien, że nowość w linii Extra Wysuszona szybko zdobędzie szerokie grono sympatyków, stając się częstym gościem na polskich stołach – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

 

Rosnący udział marki w kategorii kiełbas suchych
Firma Tarczyński jest obecnie drugim największym graczem w kategorii kiełbas suchych i podsuszanych, ale ich udział regularnie wzrasta. To efekt m.in. przyjętej strategii wprowadzania na rynek produktów pozbawionych konserwantów i innych zbędnych dodatków.

– Jesteśmy liderem w produkcji kabanosów i przekąsek białkowych, ale mamy ambicje, by objąć pierwsze miejsce także w innych segmentach. Wszystkie nowe produkty staramy się tworzyć zgodnie z przyjętą misją inspirowania do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, spójną z ideą naszej firmy – Jesz lepiej, żyjesz lepiej. To nasza obietnica, którą realizujemy w każdym aspekcie działania firmy – dodaje Tomasz Tarczyński.

 

Nowy produkt jest dostępny w sprzedaży od 28 września 2021 roku w dwóch formatach opakowań – 260 g oraz 330 g.