Tarczyński Gryzzale sponsorem 6. Edycji The Voice Kids!

Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnego show The Voice Kids. Już od 25 lutego na antenie TVP2 zobaczymy zmagania młodych artystów walczących o wygraną w programie. Przy każdym odcinku będą emitowane billboardy sponsorskie. Ponadto dla wszystkich fanów programu oraz fanów marki organizowany jest konkurs, w którym do zdobycia jest ponad 1 000 nagród. Nagrodą główną jest zaproszenie na Wielki Finał The Voice Kids.

 

Kampania skierowana do dzieci i rodziców
Marka Tarczyński już po raz trzeci została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. Firma jest także oficjalnym sponsorem nagród dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca w programie.

To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS. Całą akcję promować będą znani i lubiani wśród dzieci i młodzieży influencerzy – Julia Żugaj, Zaczarowany Świat Sary, Świeży Bartek. To właśnie na ich kanałach w czasie akcji spotkamy Gryzzale. Kampania będzie szeroko promowana w kanałach digital.

 

Julia Żugaj zaprasza do konkursu: https://youtu.be/zuIHtGX0bU0

Zaczarowany Świat Sary: https://www.youtube.com/watch?v=qronCiztlDI

 

 

Muzyczny konkurs z Gryzzalami
Marka Tarczyński organizuje wyjątkowy konkurs, dla wszystkich dzieci i młodzieży, którzy chcą odkryć i pokazać swój muzyczny talent. Każdy uczestnik, który w trakcie trwania konkursu kupi produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną z ponad 1 000 nagród – interaktywne zestawy MyStudio oraz maskotki Gryzzalowych superbohaterów – Megi, Loola oraz Moca. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd na finał 6. edycji The Voice Kids. Konkurs potrwa od 20 lutego do 16 kwietnia.

 

Pożywna przekąska dla dzieci
Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych i najbardziej wymagających konsumentach. Stanowią one doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka oraz obniżona zawartość soli i tłuszczu.

 

Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 6. edycji The Voice Kids, czyli od 25 lutego do 29 kwietnia. Więcej informacji i regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.konkurs.gryzzale.pl.