SOSY&DIPY – JAK KREOWAĆ TRENDY? Relacja z seminarium.

CONVENIENCE, TRENDY, PRZEKAZ MARKETINGOWY, SOSY, DIPY, WARTOŚĆ DODANA – to słowa klucze seminarium, które zorganizowała firma AVO dla swoich klientów 12 stycznia 2018 roku w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Temat seminarium – JAK KREOWAĆ TRENDY – był niewątpliwie strzałem w 10tkę. Firma AVO zaprezentowała w czasie tego eventu, że ten temat nie został wybrany przypadkowo i udowodniła, że nie były to puste słowa, przechwałki czy chwyt marketingowy. Przedstawiono wiele nowych, świeżych pomysłów, wizji marketingowych oraz dużo fantazji w kreacji nowych produktów. Co więcej – pomysły i wizje są wsparte niezbędnym doświadczeniem, środkami i możliwościami technicznymi oraz nowoczesnym, w dużym stopniu zautomatyzowanym zakładem produkcyjnym.

_
AVO świetnie orientuje się w najnowszych trendach panujących na polskim i europejskim rynku produktów convenience oraz produktów tradycyjnych, a co więcej – może pochwalić się wyczuciem rynku – potrafi przewidywać, co będzie trendem za pół roku, czy za rok.
Podczas spotkania temat TRUDNEJ SZTUKI KREOWANIA TRENDÓW poruszył w swoim wystąpieniu dyrektor handlowy w firmie AVO, Pan Tomasz Pawlak. Anna Urbańska, dyrektor zarządzający AVO przedstawiła TRENDY W BRANŻY RYBNEJ, natomiast Aleksander Sobański, technolog AVO zaprezentował pokolenie MILLENIALSÓW – grupę konsumentów urodzonych w ostatnim dwudziestoleciu XX wieku i ich upodobania kulinarne.
W trakcie  seminarium zaproszeni Goście mieli ponadto przyjemność spróbować dań kuchni tradycyjnej, opartej na wieprzowinie i wołowinie, dań drobiowych oraz potraw z ryb i owoców morza. Ostatni punkt degustacji stanowiły dania kuchni nowoczesnej – produkty convenience, dania wegetariańskie oraz produkty „on the go” czyli przekąski.

_
Duża frekwencja oraz ogromne zainteresowanie przestawionymi zagadnieniami pokazały, że zagadnienia dotyczące sosów i dipów do wyrobów convenience to temat bardzo niezwykle istotny dla branży mięsnej.

_