
Jako dywizja przetwórcza największego polskiego producenta mięsa białego, na pierwszym miejscu stawiamy budowanie wartości dodanej dla konsumenta w produktach z kurczaka. Temu celowi podporządkowaliśmy 2024 rok i będziemy konsekwentnie realizować go również w kolejnych latach. Wprowadziliśmy na sklepowe półki pierwsze w Polsce wędliny, przekąski oraz dania gotowe w trendzie high protein. Tymi ostatnimi zamierzamy zmienić podejście konsumentów do kategorii fast food, oferując szybkie, ale w naszym przypadku – zdrowe rozwiązania dostosowane do potrzeb świadomych konsumentów.
W 2024 wprowadziliśmy też na rynek absolutną nowość – ambientowe pasty z kurczaka Duda Premium. Ten zamknięty w wygodnej tubce, wysoko białkowy produkt o trzech smakach – chili, classic i z borowikami – perfekcyjnie odpowiada na europejskie trendy obowiązujące w kategorii przekąsek poza lodówką. Pozytywne wyniki badań konsumenckich i aktualne wyniki sprzedażowe potwierdzają jego potencjał, a to z kolei zdecydowanie zachęca nas do dalszego rozwoju linii past.
Pracujemy też nad wdrożeniem kolejnych projektów. Połączymy tam innowacje, produktowe funkcjonalności i cobranding. Jesteśmy przekonani, że znów zaskoczymy naszych klientów, umacniając jednocześnie pozycję marki Duda na rynku. Przed nami kolejny ekscytujący rok!
Marietta Stefaniak
wiceprezes Zarządu ds. strategii i rozwoju
w Cedrob Foods S.A.