Nowa nazwa, nowa strategia – wiodąca droga do zrównoważonej przyszłości: Schur Flexibles staje się adapta

Zgodnie z mottem Fachpack 2022 „przyszłość napędzana jest przez działanie”, Schur Flexibles,  – ekspert w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań w zakresie opakowań elastycznych, ogłosił nową nazwę firmy, aby podkreślić swoją nową strategię zorientowaną na przyszłość. Z siedzibą w Austrii, szybko rozwijająca się europejska grupa łączy 2 200 pracowników i 22 zakłady produkcyjne w jedenastu krajach. Jest wiodącym orędownikiem zrównoważonego rozwoju w dziedzinie opakowań i producentem wysoko wyspecjalizowanych folii opakowaniowych. Nowa nazwa – adapa – jest logicznym kolejnym krokiem dla firmy, której członkowie zacieśnili współpracę w odpowiedzi na nowe wyzwania.

 

Ekspansja w przeszłości – obecny sukces
Poprzez swoje ogólnoeuropejskie Centra Doskonałości Schur Flexibles, obecnie adapa, stworzyła silne podstawy oparte na zrównoważonym rozwoju i innowacyjności. Centra te ściśle współpracują ze sobą, aby zapewnić kompletny zakres zintegrowanych rozwiązań w całym łańcuchu wartości dla przemysłu spożywczego, higienicznego, ochrony zapachów i farmaceutycznego. Dzięki temu firma znajduje się w idealnej pozycji, aby być akceleratorem zmian dla lepszego świata i zaufanym partnerem dla swoich klientów.

 

Juan Luis Martínez Arteaga, dyrektor generalny firmy adapa, komentuje: „Chcielibyśmy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom. Wszyscy oni są częścią naszej historii sukcesu i pomogli nam dotrzeć do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj, pomimo trudnych czasów. Nowa nazwa odzwierciedla nasze przekonanie, że razem możemy zbudować silny, zrównoważony fundament dla przyszłego wzrostu.”

 

Adaptacja do przyszłości
Nowa nazwa, adapa, pochodzi od „adaptive packaging” i podkreśla jedną z podstawowych wartości firmy, jaką jest dostosowywanie się do zmieniającego się świata. Nowa strategia składa się z krótko- i długoterminowych działań skupiających się na zrównoważonym rozwoju, wzroście organicznym, doskonałości operacyjnej oraz innowacji/cyfryzacji. Strategia zrównoważonego rozwoju firmy adapa będzie dążyć do stworzenia gospodarki cyrkularnej dla opakowań giętkich, jak również do zapewnienia optymalizacji śladu węglowego na każdym kroku. Wzrost organiczny pozwoli firmie wykorzystać swoją wiodącą rolę na rynkach regionalnych. Tutaj Centra Doskonałości adapa będą dostarczać wiedzę techniczną i dostosowane do potrzeb innowacje, umożliwiając średnim klientom stanie się regionalnymi mistrzami z globalnymi możliwościami. Strategia doskonałości operacyjnej adapa zapewni wysoki poziom elastyczności i niezwykle wydajną konfigurację dla małych i średnich producentów z małymi i średnimi nakładami oraz wybranych kluczowych klientów. Cele te opierają się na podstawowych wartościach firmy adapa: tworzeniu środowiska opartego na zaufaniu, odpowiedzialności i niezawodności, jak również na duchu zespołowym i ciągłym doskonaleniu podczas współpracy z klientami.

 

O firmie adapa Group
Grupa adapa z siedzibą w Wiener Neudorf w Austrii specjalizuje się w innowacyjnych, wysokiej jakości i dostosowanych do potrzeb klienta rozwiązaniach w zakresie opakowań o wysokiej barierowości dla przemysłu spożywczego, ochrony aromatów, higieny i farmacji. Dzięki zintegrowanemu łańcuchowi wartości od pozyskiwania surowców, wytłaczania po drukowanie i konwertowanie, firma, która została założona jako Schur Flexibles w 2012 roku i zmieniła nazwę w 2022 roku, generuje roczną sprzedaż w wysokości około 690 milionów euro, co czyni ją jedną z wiodących firm w branży w Europie. adapa zatrudnia około 2200 osób w 22 zakładach w całej Europie, które są wysoko wyspecjalizowanymi Centrami Doskonałości i cieszą się statusem lidera technologicznego w swojej dziedzinie. Zrównoważony rozwój jest w centrum działalności firmy