Serdecznie zapraszamy do udziału w KONFERENCJI BRANŻY MIĘSNEJ, organizowanej przez Związek Polskie Mięso w dniu 7.06.2017 w hotelu Marriott w Warszawie. Szczegóły w załączeniu.
_
Wydarzenie składa się dwóch części: w pierwszej zajmiemy się budowaniem silnej marki w branży mięsnej i aktualnymi trendami konsumenckimi. Druga część poświęcona zostanie aktualnym problemom branży mięsnej, a do jej udziału zaprosiliśmy ekspertów z niezależnych instytucji państwowych.
_
Więcej informacji na stronie: http://polskie-mieso.pl/konferencja-branzy-miesnej-organizowana-zpm-7-czerwca-2017r/
_
DO 19.05 promocja na zgłoszenia –10% RABATU! zgłoszenia proszę kierować na zgloszenie@polskie-mieso.pl
_
TEMATY:
budowanie silnej marki – jak to zrobić w branży mięsnej?
oznaczenie ,,PRODUKT POLSKI” – czy pochodzenia ma znaczenie?
PRICING, czyli zarządzanie ceną produktów mięsnych
trendy konsumenckie, czyli czego dziś szuka konsument?
nieuczciwa przewaga kontraktowa
umowy z dostawcami, czyli jak interpretować artykuł 38q ustawy o Agencji Rynku Rolnego
Zapewniamy szeroki zakres wybitnych ekspertów.
_
PRELEGENCI:
– Paweł Tkaczyk – ekspert w dziedzinie budowania marki
– Paweł Kocon – dyrektor biura ds. rozwoju rynku Agencji Rynku Rolnego
– prof. dr hab. Krystyna Gutkowska – Dziekan Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW
– Kuba Żołnowski – Strategy Planner, Melting Pot Strategic Collective
– ekspert Simon-Kucher Poland ,,PRICING – czyli zarządzanie ceną produktów mięsnych”
– Hanna Kulik-Wojtyś – Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
– przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego
_
SZEROKI PATRONAT MEDIALNY:
– magazyn POLSKIE MIĘSO
– Rzeźnik Polski
– Gospodarka Mięsna
– Informator Masarski
– Mięsne Technologie
– Bezpieczeństwo i Higiena Żywności
– Food-Lex
– Wiadomości Handlowe
– hurt&detal
– handel
_