Jak wyróżnić się opakowaniem na półce sklepowej?

Zwrócenie uwagi klienta jest zdecydowanie istotnym punktem sprzedaży każdej z firm. Nabywając doświadczenie przez lata mamy świadomość, iż składa się na to wiele elementów.
Pierwszym jest estetyczne opakowanie. Wizualizacja produktu bardzo mocno wpływa na odczucia konsumenckie. Dzięki niemu możemy zrobić najlepsze pierwsze wrażenie. Design produktu jest skrupulatnie omawiany oraz tworzony przez zespół marketingowy. Jedyne co nas ogranicza to wyobraźnia. Wizja musi zostać urzeczywistniona przez podwykonawcę, dlatego warto wybierać sprawdzonych i zaufanych dostawców. Odpowiednie nasycenie kolorów, grafika, logo, technika wykonania opakowania i wiele więcej. Naszą kolejną oraz podstawową składową jest jakość produktu. Świadomość konsumentów wciąż wzrasta a czytanie etykiet produktów stało się na porządku dziennym. Możemy zauważyć rosnącą tendencję tanich produktów złej jakości ale czy jest to wystarczające dla klienta? Naszym priorytetem jest dobro konsumentów – przejrzystość etykiet, składu i domowe, smaczne receptury, które zachęcą klientów do powrotu. To wszystko stanowi klucz do stworzenia opakowania godnego uwagi każdego klienta.

 

Szymon Mielczarek
Kierownik ds. produkcji i projektów
ZM Mielczarek