IV edycja konkursu o tytuł KRYSZTAŁOWY TASAK

W dniu 1 marca we wnętrzach Concordia Design, odbyło się szkolenie i rozdanie nagród w ramach IV Ogólnopolskiego Konkursu Wędliniarskiego, „KRYSZTAŁOWY TASAK”.

_

W dobie coraz silniejszej konkurencji na rynku, Nasza Wędzarnia, staje się krytycznie ważnym czynnikiem sukcesu. To nie tylko możliwość przywiązania klienta do naszej sieci , ale i tworzenie wizerunku specjalisty w produktach świeżych. To nasz lokalny i ogólno sieciowy wyróżnik. Wędzarnia jest głównym magnesem, który przyciąga klienta do naszych sklepów. Jakość surowca, powtarzalność produkcji i dbałość o higienę pracy, jest elementem integrującym ten wizerunek.

_

W tym roku przygotowaliśmy dla uczestników odmienioną, świeżą formułę w postaci prelekcji specjalistów. Zaprosiliśmy do współpracy technologów jakości, technologów z Krajowej Rady Rzeźników i Wędliniarzy Polski oraz specjalistów z zakresu wsparcia parku maszynowego w naszych sklepach. Nasi goście wygłosili prelekcję na temat najnowszych trendów w osłonkach (osłonki kolagenowe) i środkach funkcjonalnych na świecie. Monitorowaniu jakości surowca mięsnego od dostawców, przypraw i higieny pracy oraz jak optymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy swojego parku maszynowego. Pani Celina Nierodkiewicz przedstawiła również najczęstsze błędy z jakimi się spotkała podczas oceny jurorskiej oraz ich łatwe i tanie rozwiązania.

_

Forma szkoleniowa umożliwiła również wymianę wzajemnych doświadczeń między poszczególnymi sklepami oraz między sklepami i zaproszonymi specjalistami.

_

Uhonorowaniem wieczoru było wręczenie nagród Kryształowego Tasaka dla najlepszych wyrobów wędliniarskich. Jak podkreślał Pan Ireneusz Cichoński: ”Gala jest ukoronowaniem wysiłku włożonego nie tylko w rozwój tego segmentu sprzedaży. To wysiłek włożony w ciągły rozwój i ciągłe doskonalenie naszych wyrobów. Wędzarnia stała się naszym znakiem rozpoznawczym, wygraną z konkurencją. Tym bardziej ten konkurs jest ważny. To świadczy o naszej sile i jedności w walce na trudnym i bardzo konkurencyjnym rynku”.

Nagrodzeni:

_

innowacje – wędzonki na bazie szynki wędzonej, parzonej1 miejsce: szynka wiejskaFultom Sp. z o.o.
2 miejsce: wędzonka wiejska parzonaDominia Sp. z o.o.
3 miejsce: szynka wędzona parzona firmowaRafaela Sp. z o.o.
kiełbasa prezesa1 miejsce: kiełbasa prezesaSnop Sp. z o.o.
2 miejsce: kiełbasa szefaFelipa Sp. z o.o.
3 miejsce: kiełbasa schabowaFaun Sp. z o.o.
kiełbasa śląska1 miejsce: kiełbasa śląskaSnop Sp. z o.o.
2 miejsce: kiełbasa śląska naszaBeira Sp. z o.o.
3 miejsce: kiełbasa śląska Dominia Sp. z o.o.