I Konferencja #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu

W dniu 9 czerwca 2017 roku w Hotelu Prime w Bytomiu odbędzie się I Konferencja #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu, organizowana przez Grupę Nomax, pod strategicznym patronatem Lionbridge Polska.

_
Jest to pierwsze tego typu wydarzenie marketingowe w branży mięsnej w Polsce. Celem Konferencji #SZYNKA jest poznanie najnowszych trendów prezentowanych przez ekspertów, zapoznanie się z wynikami badań rynkowych, pogłębienie wiedzy z zakresu brandingu, kreowania marki, poznanie nowych technologii i zaczerpnięcie inspiracji. Krótko mówiąc – #SZYNKA to przestrzeń, w której praktycy będą mieli okazję zgłębić tajniki mięsnego marketingu.

_
Polski przemysł mięsny z roku na rok inwestuje coraz więcej środków w marketing. Aby działania te były jak najbardziej efektywne, muszą być dostosowane do specyfiki produktu, skali działania i oczekiwań konsumenta. Powinny wyróżniać produkty producenta, przyciągać uwagę klienta, wywoływać w nim miłe skojarzenia i wzbudzać konkretne, pozytywne emocje. #SZYNKA to idealna okazja, by dowiedzieć się, jak tego dokonać.

_

Patronat medialny nad konferencją sprawuje miesięcznik „Rzeźnik polski” i program promocyjny „Doceń polskie”.

_

Więcej informacji znajduje się na stronie wydarzenia – www.konferencja.grupanomax.pl
Zachęcamy do kontaktu!
e-mail: konferencja@grupanomax.pl
tel: 505 953 183