Grupa Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.

Elementami kampanii, której celem jest promocja produktu firmy Drosed – Kurczaka Kukurydzianego, są billboardy oraz citylighty rozmieszczone w 40 miastach na terenie całego kraju. Oprócz działań zewnętrznych w ramach kampanii w sklepach będą prowadzone animacje. Działania będą prowadzone również w listopadzie. Za przygotowanie kampanii odpowiada firma Brandcomm Polska Sp z o.o.

Dodatkowo Kurczak Kukurydziany promowany jest poprzez konkurs skierowany do konsumentów „Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić Kurczaka Kukurydzianego marki Drosed w trakcie okresu promocyjnego od 15.10.2015 do 15.11.2015, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.kukurydziany.pl i zgłosić swój przepis na potrawę. Do wygrania są trzy vouchery o wartości 5.000 zł do wykorzystania na wybrany wyjazd turystyczny oraz nagrody dodatkowe. Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Kurczak Kukurydziany

Kurczak Kukurydziany różni się od standardowego kurczaka sposobem żywienia. Jest karmiony paszą na bazie polskiej kukurydzy, dzięki czemu ma lekko złoty kolor skóry i mięsa. Jest idealny na domowe obiady i stanowi odmianę w codziennym menu. Tradycyjny rosół smakuje wyśmienicie a do tego ma piękną złotą barwę i wyjątkowy aromat.

Informacje o Grupie DROSED

Grupa DROSED to jeden z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. W jej skład wchodzi pięć spółek: Drosed S.A., Roldrob S.A., Sedar S.A., Drop S.A. oraz Drosed Surowiec Sp. z o.o. Od 2000 r. DROSED należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego. Działalność Grupy DROSED koncentruje się na czterech obszarach: surowcu, produkcji drobiu i elementów z drobiu, a także produkcji wędlin drobiowych oraz konserw drobiowych. Produkty marki DROSED, w tym sztandarowy produkt firmy – Pasztet Podlaski – są obecne na półkach większości hiper- i supermarketów, dyskontów, a także tradycyjnych sklepów. Grupa DROSED przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa wytwarzanych produktów. Firma rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w zgodzie z normami dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogami weterynaryjnymi i higienicznymi. Grupa DROSED jest w tym względzie w czołówce europejskich producentów, o czym świadczą liczne przyznane firmie certyfikaty, m. in. IFS, BRC i QAFP.