W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.
–
Elementami kampanii, której celem jest promocja produktu firmy Drosed – Kurczaka Kukurydzianego, są billboardy oraz citylighty rozmieszczone w 40 miastach na terenie całego kraju. Oprócz działań zewnętrznych w ramach kampanii w sklepach będą prowadzone animacje. Działania będą prowadzone również w listopadzie. Za przygotowanie kampanii odpowiada firma Brandcomm Polska Sp z o.o.
–
Dodatkowo Kurczak Kukurydziany promowany jest poprzez konkurs skierowany do konsumentów „Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić Kurczaka Kukurydzianego marki Drosed w trakcie okresu promocyjnego od 15.10.2015 do 15.11.2015, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.kukurydziany.pl i zgłosić swój przepis na potrawę. Do wygrania są trzy vouchery o wartości 5.000 zł do wykorzystania na wybrany wyjazd turystyczny oraz nagrody dodatkowe. Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Brandcomm Polska.
–
Kurczak Kukurydziany
Kurczak Kukurydziany różni się od standardowego kurczaka sposobem żywienia. Jest karmiony paszą na bazie polskiej kukurydzy, dzięki czemu ma lekko złoty kolor skóry i mięsa. Jest idealny na domowe obiady i stanowi odmianę w codziennym menu. Tradycyjny rosół smakuje wyśmienicie a do tego ma piękną złotą barwę i wyjątkowy aromat.
–
Informacje o Grupie DROSED
Grupa DROSED to jeden z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. W jej skład wchodzi pięć spółek: Drosed S.A., Roldrob S.A., Sedar S.A., Drop S.A. oraz Drosed Surowiec Sp. z o.o. Od 2000 r. DROSED należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego. Działalność Grupy DROSED koncentruje się na czterech obszarach: surowcu, produkcji drobiu i elementów z drobiu, a także produkcji wędlin drobiowych oraz konserw drobiowych. Produkty marki DROSED, w tym sztandarowy produkt firmy – Pasztet Podlaski – są obecne na półkach większości hiper- i supermarketów, dyskontów, a także tradycyjnych sklepów. Grupa DROSED przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa wytwarzanych produktów. Firma rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w zgodzie z normami dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogami weterynaryjnymi i higienicznymi. Grupa DROSED jest w tym względzie w czołówce europejskich producentów, o czym świadczą liczne przyznane firmie certyfikaty, m. in. IFS, BRC i QAFP.