- możliwość prezentacji i promocja oferty firmy
- nawiązanie nowych kontaktów handlowych
- pozyskanie partnerów biznesowych z kraju i zagranicy
- wymiana doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych
- business to business – odwiedzający targi to specjaliści o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych
- darmowa usługa matchmakingu, umożliwiająca zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów
- spotkania z kupcami z sieci handlowych
- Konkurs dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami.
Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl
Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej :
Tel.: +48 22 395 66 93
info@worldfood.pl