2024 rok upatruję przede wszystkim korzystnie dla regionalnych dostawców mięsa i wędlin do największych sieci handlowych w Polsce. W tym zakresie zakładam wzmocnienie oraz dalszy rozwój współpracy głównie w obrębie wybranych regionów w Polsce, w miejscach, gdzie regionalne marki i dostawcy są najlepiej zorganizowani. Jest to podyktowane przede wszystkim wysokim standardem obsługi jak również wysoką jakością oferowanych produktów, do których sieci handlowe się przekonały. W tym miejscu należy podkreślić, że sieci handlowe stwarzają elastyczne warunki współpracy, dopasowując się tym samym do specyfiki i wielkości poszczególnych dostawców.
Nie bez znaczenia są również określone specjalizacje produkcyjne wybranych zakładów jak nasz, który specjalizuje się w produkcji wędlin dojrzewających takich jak kiełbasa dojrzewająca Palcówka, czy też asortymentów wysokojakościowych z kategorii wędzonek oraz kiełbas cienkich.
Na szczególną uwagę zasługuje również fakt, iż mniejsze podmioty z uwagi na mniejszą strukturę organizacyjną, krótsze ścieżki decyzyjne, dynamiczniej reagują na zmieniające się potrzeby na rynku jak również, na stosowne wymagania i potrzeby ze strony sieci handlowych.
Robert Szpara
Prezes Zarządu
ZM Lenarcik