BPSC wprowadza CRM WEB – system wspierający zarządzanie relacjami z klientami

Stworzenie zestawu mobilnych funkcjonalności, obejmujących procesy obsługi sprzedażowej, marketing oraz  opiekę serwisową to główny cel jaki przyświecał ekspertom BPSC SA w przygotowaniu systemu CRM WEB. Aplikacja jest funkcjonalnym i intuicyjnym narzędziem dostępnym przez przeglądarkę www. To kolejny krok w procesie uruchamiania rozwiązań składających się na system Impuls EVO do przestrzeni dostępnej z poziomu urządzeń mobilnych.

 

CRM WEB jest czymś więcej niż wersją mobilną rozwiązań wspierających kontakty z klientem oferowanych w ramach systemu Impuls EVO. Umożliwia dostęp z poziomu przeglądarki www do wszystkich tych funkcjonalności oprogramowania ERP, które związane są z realizacją procesu sprzedażowego począwszy od zapytania ofertowego, złożenia oferty, poprzez zamówienie, aż po ocenę szans sprzedażowych czy raportowanie. Są to więc zarówno obszary finansowo-księgowe, dystrybucyjne czy kadrowo-płacowe. W rozumieniu procesowym CRM WEB oferuje dostęp do informacji związanych zarówno z klientem, przedstawicielem firmy jak i dokumentem.
CRM WEB jako uzupełnienie dotychczas oferowanych i rozwijanych od kilku lat rozwiązań portalowych jest przede wszystkim wysoce intuicyjny i ergonomiczny. Docelowy zestaw funkcjonalności pomyślany został tak, aby odpowiadać na potrzeby tych firm, które prowadzą wysoce elastyczną i zmienną politykę sprzedażową.
Produkt oferowany jest obecnie w wersji umożliwiającej realizację dowolnego procesu sprzedaży. Kolejne odsłony tego rozwiązania pozwolą wspierać procesy marketingowe oraz wszelkie działania związane z obsługą klienta w tym realizacją reklamacji. Elastyczność rozwiązania pozwala na rozwijanie zakresu funkcjonalnego poprzez uruchamianie kolejnych portletów wskazanych przez klienta. Mogą to być również informacje zawarte w zewnętrznych serwisach internetowych – np. aukcyjnych czy finansowych. Ponadto CRM WEB jest systemem otwartym na implementowanie dedykowanych rozwiązań branżowych.
– Elementem wyróżniającym CRM WEB spośród innych, oferowanych na rynku, rozwiązań jest możliwość korzystania z informacji zawartych w relacyjnej bazie danych systemu Impuls EVO. Oczywiście CRM WEB może być również integrowany z oprogramowaniem innych dostawców, co daje potencjalnemu klientowi możliwość wyboru modelu funkcjonowania aplikacji – podkreśla Katarzyna Banasik, Dyrektor Biura Zarządu BPSC S.A. i koordynator projektu CRM WEB.
System adresowany jest do firm produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz usługowych, niezależnie od ich wielkości.
CRM WEB to kolejna aplikacja, która poszerza ofertę rozwijanych od kilku lat rozwiązań portalowych BPSC. W ubiegłym roku chorzowski dostawca wprowadził m.in. Mobilnego Sprzedawcę – system wspierający współpracę producentów i dystrybutorów z sieciami handlowymi.

 

***
BPSC SA zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Sztandarowym produktem firmy jest zintegrowany pakiet klasy MRPII/ERP Impuls EVO. System należy w tej chwili do ścisłej czołówki oferowanych na rynku rozwiązań tej klasy. Dzięki swojej kompleksowości i elastyczności kolejne rozwiązania klasy ERP wykorzystywane są przez prawie 600 średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów gospodarki. Firma zatrudnia ponad 240 osób – najwyższej klasy specjalistów w doskonały sposób łączących wiedzę na temat nowych technologii ze znajomością potrzeb współczesnych przedsiębiorstw.
Wśród klientów BPSC są m.in. wybrane przedsiębiorstwa Grupy Tauron Polska Energia, Kler, BIG – STAR, Stalexport-Transroute Autostrada, CTL Logistics, Organika, Selena, Matras, Grupa Sokołów, Sokpol, OSM Piątnica, WSP Społem Kielce, Krajowa Spółka Cukrowa.