W dniu 7 czerwca firma CID LINES świętowała jubileusz 25 lat obecności na polskim rynku oraz otwarcie nowego magazynu w centrali firmy w Niepruszewie k. Poznania. Jej historia sięga 1988 roku, kiedy to w belgijskiej miejscowości Ieper zarejestrowano firmę CID LINES. Rozpoczęła ona swą działalność od produkcji preparatów higienicznych na potrzeby rynku belgijskiego. Dzięki kreatywności i wizjonerskiemu podejściu do biznesu Piera Brutsaerta i jego bratanka Koena Brutsaerta firma intensywnie rozwijała się, a produkty już po 4 latach działalności fabryki znalazły swoich nabywców w większości krajów Europy. Rynek sprzedażowy firmy CID LINES stawał się coraz większy. Obecna, tygodniowa produkcja fabryki przekracza 1300 ton gotowych profesjonalnych produktów chemicznych. Średnio, każdego dnia fabrykę opuszcza czternaście 20 tonowych ciężarówek gotowych produktów, które trafiają na 5 kontynentów, do 96 krajów na świecie. Gama preparatów wytwarzanych przez CID LINES stanowi dzisiaj listę ponad 1000 artkułów o bardzo zróżnicowanym przeznaczeniu.
W kontroli jakości i 100% powtarzalności każdej partii produkcyjnej i pracach nad nowymi produktami firma wspierana jest przez nowoczesne laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne. Dodatkowo współpraca z renomowanymi placówkami naukowymi pozwala na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, gwarantujących pełną skuteczność, bezpieczeństwo dla ludzi i powierzchni oraz dostosowanie do obowiązujących przepisów i regulacji prawnych w zakresie ochrony środowiska.
CID LINES opracowuje i wytwarza produkty higieniczne takie jak środki myjące, dezynfekcyjne, medyczne, pielęgnacyjne przeznaczone do stosowania na wszystkich etapach produkcji żywności. Poczynając od hodowli drobiu, trzody, krów mlecznych poprzez przetwórstwo mięsa, owoców, warzyw kończąc na gastronomii. CID LINES opracowuje i wytwarza również produkty chemiczne do mycia i pielęgnacji pojazdów pod brandem KENOTEK. Wizją firmy jest systematyczny zrównoważony rozwój poprzez przedsiębiorczość w działaniu wraz z gwarantowanym bezpieczeństwem ludzi, materiałów i środowiska. Jej ambicją jest plasowanie się w grupie czołowych firm tej branży na rynku.
Produkty, którymi dysponuje oraz wiedza, którą posiadają i ciągle uzupełniają jej specjaliści, dają podstawy do realizacji tych celów. Mottem przewodnim CID jest być godnym zaufania partnerem, dającym skuteczne i innowacyjne rozwiązania higieniczne zarówno pod względem produktowym jak i doradczym.