ZM Pekpol startuje z III edycją promocji „Żetonomania”

Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka ruszyły z trzecią edycją „Żetonomanii”. Jest to promocja skierowana do klientów detalicznych, którzy zakupią parówki „Paryżanki”. Podobnie jak w poprzednich edycjach, żetony znajdują się w opakowaniach MAP o wadze ok. 1 kilograma. Po zebraniu 10 żetonów, można zamienić je na bony premiowe Sodexo o wartości 10 złotych.

– Aby odebrać nagrodę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z zebranymi żetonami przekazać przedstawicielowi handlowemu ZM Pekpol lub wysłać drogą pocztową na adres wskazany w formularzu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. Akcja potrwa do końca lipca, a żetony można wymieniać w dowolnym momencie trwania promocji.

=

Więcej informacji na temat produktów i promocji na www.pekpol.pl

O firmie:
ZM „Pekpol Ostrołęka” to producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych, będący na polskim rynku 40 lat. ZM „Pekpol Ostrołęka” prowadzą aktywność zarówno na rynku krajowym, jak i za granicą. Firma eksportuje swoje produkty do takich krajów jak: Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Litwa, Łotwa, Estonia i innych. Gama wyrobów jest bardzo szeroka: wędzonki, kiełbasy cienkie, wędliny podrobowe oraz wyroby blokowe. Sztandarowym produktem są parówki „Paryżanki”, które już po raz trzeci zdobyły laur konsumenta NAJLEPSZE W POLSCE. ZM „Pekpol Ostrołęka” wciąż rozszerza ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, unowocześnia linie produkcyjne, wprowadzając nowe technologie.