
Targi Kielce ponownie przygotowują arenę dla konkretnych rozmów biznesowych w sektorze private label i marek producenckich. Nowe pomysły produktów oraz unikatowe marki z Polski i zagranicy zostaną zaprezentowane 22 i 23 października 2025 roku. Poznawać je będą przedstawiciele sieci handlowych, hurtowni, branż HoReCa czy e-commerce. Grono wystawców i branżowych zwiedzających deklarujących udział w wydarzeniu stale rośnie.
Wydarzenie, współorganizowane z firmami Ewa-Bis, MSL Consulting oraz redakcją „Rzeźnik Polski”, ponownie stanie się platformą wymiany doświadczeń między producentami, kupcami, dystrybutorami i ekspertami rynku marek własnych.
targikielce.pl/future-private-labels.
Podczas VII edycji Targów Future Private Labels w Kielcach firmy zaprezentują oferty przed kupcami i przedstawicielami sieci handlowych z Polski i zagranicy. Wśród uczestników poprzednich edycji znalazły się m.in. sieci Eurocash, Lewiatan, Dino i SPAR Polska. Jak podkreślają ich przedstawiciele, wydarzenie jest dla nich okazją do poznania innowacyjnych, niedostępnych masowo produktów. Dorota Skrzypczyk z Dino zaznaczała, że w Kielcach firma natrafiła na „bardzo unikatowe produkty”. Lea Saliby z katarskiej sieci Luxury Beauty mówiła o dostępie do oferty firm z Hiszpanii, Czech, Węgier czy Chin – z potencjałem dla marek własnych.
Międzynarodowe kontakty i konkretne biznesy w Targach Kielce
Targi Marek Własnych w Kielcach są wydarzeniem zorientowanym na rezultaty – firmy nawiązują tu bezpośrednie relacje, które w wielu przypadkach prowadzą do zawarcia umów handlowych. Wystawcy mają możliwość prezentacji oferty w kontekście potrzeb konkretnych odbiorców – od sieci spożywczych i drogeryjnych, przez hurtownie i e-commerce, po dystrybutorów eksportowych.
– Udział w targach deklaruje wielu wystawców ostatniej edycji, zapowiedzieli się kolejni producenci z Polski, Czech, Włoch, Turcji, Hiszpanii. Lista wystawców nadal jest otwarta i kolejne firmy rezerwują przestrzeń wystawienniczą – zaznacza Małgorzata Ozdoba, menadżer Targów Future Private Labels w kieleckim ośrodku wystawienniczym.
Nowa przestrzeń dla marek – Salon Future Brands
Tegoroczne Targi Marek Własnych zyskają nowy komponent – Salon Future Brands, który rozszerza formułę o prezentację także marek producenckicj. – To odpowiedź na wyzwania rynku i potrzeby branży. Firmy chcą prezentować nie tylko ofertę dla marek własnych, ale także nowe brandy, które dopiero zamierzają wprowadzić na rynek – mówi Joanna Marcjan, zastępca dyrektora Wydziału Targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym. – Marka własna to nadal trzon wydarzenia, ale rozszerzenie portfolio o marki producentów pozwala skutecznie odpowiadać na potrzeby sieci handlowych i hurtowni.
https://www.targikielce.pl/future-private-labels/wydarzenia-towarzyszace/future-brands
Salon Future Brands stworzy przestrzeń prezentacji dla producentów żywności, napojów, kosmetyków, chemii gospodarczej, opakowań, etykiet i technologii etykietowania. Znajdzie się tam strefa Marek Producenckich przeznaczona dla gotowych marek i startupów, które szukają możliwości dystrybucji, ekspansji eksportowej lub inwestora. Kolejna przestrzeń – Strefa Opakowań i Brandingu – zgromadzi agencje brandingowe oraz producentów opakowań, którzy zaprezentują aktualne trendy w etykietach, identyfikacji wizualnej i pozycjonowaniu produktów. Trzecią przestrzenią będzie Strefa Networkingowa i Konferencyjna, gdzie odbędą się prelekcje, panele eksperckie oraz spotkania matchmakingowe B2B.
Organizatorzy podkreślają, że dzięki temu wydarzenie obejmuje cały łańcuch wartości – od kreacji marki i produkcji, przez opakowanie, aż po sprzedaż i dystrybucję.
Branżowe debaty, w tym Forum Marek Własnych
Dopełnieniem biznesowych spotkań będą eksperckie panele i debaty. W merytoryczne przygotowania Forum Marek Własnych zaangażowany jest Michał Sadecki, doświadczony menedżer i ekspert w sektorze handlu detalicznego oraz doradztwa biznesowego. Równolegle firma Ewa-Bis Marka Marca wspiera rozwój części międzynarodowej wydarzenia. Branża mięsna ponownie weźmie udział w forum – Okrągłym Stole Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego, organizowanym przez Marka Bielskiego, wydawcę miesięcznika „Rzeźnik Polski”. Obradom towarzyszyć będzie konkurs Smak Jakości®, który wyróżni produkty o wysokich parametrach jakościowych.

06.11.2024 KIELCE UL. ZAKLADOWA ( POLAND )
FUTURE PRIVATE LABELS EXPO – VI TARGI MAREK WLASNYCH
FOTO MICHAL STANCZYK

06.11.2024 KIELCE UL. ZAKLADOWA ( POLAND )
FUTURE PRIVATE LABELS EXPO – VI TARGI MAREK WLASNYCH
FOTO MICHAL STANCZYK
Dla kogo są Targi Future Private Labels?
Wydarzenie kierowane jest do producentów i dostawców żywności, kosmetyków oraz chemii gospodarczej, a także właścicieli marek, startupów produktowych, przedstawicieli sieci handlowych i hurtowni. Uczestniczyć w nim będą również kupcy i specjaliści ds. zakupów z kanałów e-commerce i HoReCa oraz dystrybutorzy i eksporterzy. Rejestracja dla uczestników oraz szczegóły dostępne są na stronie: targikielce.pl/future-private-labels.
Targi Future Private Labels oraz Salon Future Brands odbędą się 22 i 23 października 2025 roku w Targach Kielce.