Czy własne bistra to dobry sposób na poszerzenie oferty?

W 2013 roku otworzyliśmy pierwszy sklep mięsny z bistro, a następny rok później. Obecnie mamy 6 punktów sklep z bistro, oraz 17 sklepów z ciepłą ladą. Patrząc z perspektywy czasu uważam, że był to dobry pomysł, ponieważ w dobie obecnych czasów, gdzie nie zawsze jest czas na ugotowanie posiłku nasza oferta w postaci dań gotowych i pół gotowych sprawdza się dobrze. Widzimy również, że mamy dzięki temu więcej klientów młodego pokolenia, które chce też zjeść tradycyjny śląski obiad taki jak np. kluski rolada i modra kapusta albo kotlet schabowy z ziemniakami i mizerią. Obecnie w ofercie mamy śniadania, dania obiadowe, zupy i różnego rodzaju sałatki. Nowością którą możemy się pochwalić są patery z przekąskami, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

 

Krzysztof Skorupski
specjalista ds. handlu i marketingu
Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski Ernestyn Janeta