Trendy w 2025 roku

Jesteśmy wyjątkowymi ekspertami w mięsie indyczym i słyniemy z produkcji najwyższej jakości mięsa oraz wędlin z indyka. Z własnej perspektywy obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania mięsem indyczym. Czy to przełoży się na wzrost całego segmentu mięsa drobiowego w tym roku – czas pokaże.
Na pewno mięso z indyka ma potencjał i zyskuje na popularności dzięki swojemu niskotłuszczowemu profilowi, wszechstronności kulinarnej oraz wzrostowi świadomości na temat zdrowego odżywiania.

 

Zatem, jeśli organizacje branżowe, producenci i kucharze będą aktywnie promować indyka, jako główny składnik w dietach o niskiej zawartości tłuszczu, wysokobiałkowych i ekologicznych, to niewykluczone, że rok 2025 rzeczywiście będzie kojarzony z mięsem z indyka. Wyjątkowe przepisy, lokalne festiwale kulinarne czy ciekawe kampanie marketingowe mogą pomóc w ugruntowaniu tej pozycji. Trendy nam sprzyjają, w 2025 roku koncentrują się na zdrowiu, ekologii i zaawansowanych technologiach, oferując konsumentom możliwość łączenia przyjemności z jedzenia z troską o planetę i własne samopoczucie. Liczymy, że wzrost konsumpcji indyka będzie jednak kluczowym trendem w branży drobiarskiej, zwłaszcza w segmentach premium oraz wśród konsumentów poszukujących zdrowych i ekologicznych opcji.
Naszym celem w 2025 jak i kolejnych latach jest wspieranie tego trendu, uświadamianie naszych konsumentów o walorach mięsa indyczego oraz dostarczanie smacznych produktów na stoły naszych konsumentów. W trosce o najwyższą jakość, kontrolujemy każdy etap produkcji zgodnie z zasadą „od pola do stołu” – od uprawy własnych pól i wytwarzania pasz, poprzez hodowlę i dbałość o dobrostan naszych indyków, na produkcji mięsa i wyrobów mięsnych kończąc.

 

Marek Osuchowski
Dyrektor Handlu i Marketingu
Wielkopolski Indyk Sp. z o.o.