Czy wiecie, co łączy miesięcznik „Rzeźnik polski” z zespołem AC/DC?

Współpraca! W 2010 firma SONY MUSIC zwróciła się do redakcji o patronat nad płytą AC/DC „Iron Man 2”. To nie żart! Naprawdę!
 
Tak naprawdę!
W 2010 firma SONY MUSIC zwróciła się do redakcji o patronat.
„W promocję płyty z tak ostrymi hitami jak „Highway To Hell”, „Shoot To Thrill” czy „Thunderstruck” zaangażował się wiodący miesięcznik przemysłu mięsnego – „Rzeźnik polski”. Istniejące od 1999 r. pismo jest liderem na rynku magazynów branżowych, skierowane do kadry menadżerskiej zakładów przemysłu mięsnego, kierowników organizacji branżowych a także studentów uczelni rolniczych w całej Polsce. Dodatkowo promocja płyty zapowiadana jest na stronie www.mieso.com.pl”
 
Jak cytują portale muzyczne:
„Zespół AC/DC, który osobiście angażuje się w promocje swoich płyt, dowiedział się o całym pomyśle i z radością zaakceptował tak nietypowy patronat medialny. „Sami często rzucamy mięsem, więc Rzeźnik Polski to dla naszego bandu wymarzony wspólnik!” – komentuje sprawę gitarzysta AC/DC, Angus Young.”
 
To naprawdę się wydarzyło😉